NOTES 注意事項
注意事項
必ずお読みください ※Please read
前回までの会場から「博多国際展示場」に会場を変更いたします。
今回は、混雑防止のため、会場でお申込用紙を配布せず、公式サイトよりお申し込みを受け付けます。
チケットご購入後、ご注文内容を確認いたしましたらメールにてチケットをご送付いたします。
下記に該当される方はご入場をお断りさせていただきます。
お酒が入るとついつい声が大きくなりがちです。
ご入場のご案内までの間または会場受付にて検温を実施いたします。
ご入場受付前だけでなく、イベント中もこまめな手指の消毒をお願い致します。
ご入場いただける時間となるまでにお越しいただいた場合、「博多国際展示場」の指示により会場ロビー建屋内にはお入りになれません。
ご入場や受付だけでなく、目に余る行為などがございましたらスタッフよりお声掛けさせていただく場合がございます。
会場建屋内はホールでのみ飲食可能です。それ以外の場所(ロビー、ホワイエなど)に持ち出さないようお願い致します。
感染症予防のため、できるかぎり密にならないようご注意ください。
大変恐れ入りますが、ご入場の際はエスカレーターをご利用ください。
会場内に設置しているコインロッカーはわずかなためご利用いただけません。
In order to facilitate smooth registration, both admission tickets and seminar tickets will be sold only on the official website.
In order to prevent congestion, we will not distribute registration forms at the venue this time, but will accept applications through the official website.
After purchasing your ticket, we will send you the ticket by e-mail after confirming the contents of your order.
Admission will be denied to the following persons
When alcohol is consumed, people tend to talk loudly.
We will take your temperature at the reception desk or while waiting for you to enter the venue.
Please disinfect your hands frequently not only before admission, but also during the event.
According to the instructions of Hakata International Exhibition Hall, you will not be allowed to enter the lobby on the 1st floor of the venue until the opening time.
Please follow the instructions of staff members not only at the entrance and reception desk, but also if you are behaving in a manner that is unacceptable.
Eating and drinking are only allowed in the hall. Please do not take food and drinks out of the hall to other areas (lobby, foyer, etc.).
To prevent infectious diseases, please be as careful as possible not to get close to each other.
Please use the escalators when entering the building.
The coin lockers at the venue are limited and cannot be used.NOTES 注意事項
NOTES
注意事項 詳細
NOTES
1.会場を変更いたします
福岡空港ならびに博多駅からも近いので便利です。
詳しくはTOPページ「Access」にてご確認ください。
2.チケットの販売方法を変更します
3.プライベートボトルのお申込み方法を変更します
イベント終了後、改めてメールにて詳細をご案内いたします。
ただし、チケットのご購入の際ご登録いただく会員情報に基づきIDにて管理致します。
チケットをご購入でない方、会員登録がお済み出ない方は対象外とさせていただきます。
イベント当日は「オフィシャルブース」にてテイスティングが可能です。
ただし、数に限りがございますのでなくなり次第終了となります。
また、テイスティングサンプルの配布は常時行っておりません。
配布時間を設定させていただきます。予めご了承ください。
配布時間につきましては、イベント当日「オフィシャルブース」にてご確認ください。
4.チケットをスタッフにご提示ください
イベント当日、受付スタッフに携帯電話またはプリントアウトをご提示ください。
ご提示いただけない場合はご入場いただけないことがございます。
また、万一、チケットの紛失などございましたら再発行を承ります。
ただし、イベントの4日前までとさせていただきます。
予めご了承ください。
5.該当する方はご入場いただけないことがございます
6.マスクの着用をお願い致します
試飲以外の際は、できるだけマスクの着用をお願い致します。
7.ご来場の際、検温を実施いたします
37.5℃以上の方はご入場いただけません。予めご了承ください。
8.手指の消毒をこまめに行ってください
9.ご入場のご案内まで間隔をあけてお並びください
大変恐れ入りますが、ロビー入り口前より建屋の周りにお並びになってお待ちください。
皆様のご協力をお願い致します。
10.スタッフの指示に従ってください
大変恐れ入りますが、スタッフの指示に従ってくださいますようお願い致します。
万一、お聞き入れ頂けない場合は、ご退場願うことがございます。予めご了承ください。
11.ホール以外は飲食厳禁です
万一、会場内を汚す、または傷つけるなどした場合は、清掃または修理代金をご請求させていただきます。
何卒、ご理解とご協力の程お願い致します。
12.密にならないようご注意ください
13.エレベーターは下り専用です
エレベーターは下り専用とさせていただきます。
ただし、車いすでお越しの方などエスカレーターでの移動が難しい方はスタッフまでお申し出ください。
14.手荷物は最小限でお越しください
大変恐れ入りますが、最小限のお荷物にてお越しくださいますようお願い申し上げます。
1.Change of venue
2.Ticket sales method will be changed.
There will be no tickets available on the day of the event. Only you can purchase tickets.
Membership registration is required for all purchases.
Please refer to the "Ticket" and "Seminar" pages for details.
3.Private Bottle Registration has been changed.
After the event, we will send you another email with more details.
However, we will manage your ID based on your membership information registered at the time of ticket purchase.
Those who have not purchased tickets or have not yet registered for membership will not be eligible for the event.
Tasting will be available at the "Official Booth" on the event day.
However, the number of tasting samples is limited and will be closed as soon as they are gone.
Tasting samples will not be distributed at all times.
Distribution times will be set. Please understand this beforehand.
Please confirm the distribution time at the "Official Booth" on the day of the event.
4.Please present your ticket to the staff.
On the day of the event, please present your cell phone or a printout of your ticket to the reception staff.
If you do not present your ticket, you may not be allowed to enter the venue.
If you lose your ticket, we will reissue a new ticket.
However, please note that we can only reissue tickets up to 4 days prior to the event.
Please understand this in advance.
5.Persons who fall under any of the following categories may not be admitted to the event.
6.Please wear a mask
Please wear a mask when not tasting alcohol.
7.We will take your temperature when you arrive.
Those whose temperature is 37.5°C or higher will not be allowed to enter the venue. Please understand this beforehand.
8.Please disinfect your hands frequently.
9.Please line up at intervals until you are allowed to enter the venue.
We apologize for the inconvenience, but please wait in line around the lobby building from the lobby entrance. We appreciate your cooperation.
10.Please follow the instructions of our staff.
Please follow the instructions of the staff.
If you fail to do so, you may be asked to leave the venue. Please understand this beforehand.
11.Eating and drinking are strictly prohibited outside the hall.
In the unlikely event that you do damage or stain the venue, you will be charged for cleaning or repairing the damage.
We appreciate your understanding and cooperation.
12.Please be careful not to get honey
13. The elevator is for downstairs only.
Elevators are for downstairs use only.
However, if you are in a wheelchair or have other difficulty using the escalators, please notify a staff member.
14.Please minimize the amount of baggage you bring with you.
Please come with a minimum amount of luggage.